Мальчик, М. В. (M. Malchyk) and Коваль, С. (S. Koval) (2013) БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Економіка» (Вип.24). pp. 225-229.
PDF
- Published Version
Download (252kB) |
Анотація
Досліджено роль банківського маркетингу у вивченні та сегментації ринку, просуванні банківських продуктів на ринку при максимальному задоволенні потреб клієнтів.
(The role of the bank marketing is investigational in a study and market segmentation, advancement of bank foods to the capital market at maximal satisfaction of necessities of clients.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Банк, маркетинг, концепція, стратегія, банківський продукт, ринок, споживач. (Bank, marketing, concept, strategy, bank product, market, consumer.) |
Теми: | За напрямами > Економіка > Міжнародні економічні відносини |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 29 Кві 2014 08:40 |
Остання зміна: | 29 Кві 2014 08:40 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2735 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |