ФОРМУВАННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОТЕЙ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (THE FORMATION OF GERMAN-SPEAKING COMPETENCE IN THE DIALOGUES OF THE STUDENTS OF THE TECHNICAL SPECIALITY IN THE PROCESS OF SELF-EDUCATIONAL ACTIVITY)

Ленюк, Н. (2014) ФОРМУВАННЯ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОТЕЙ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (THE FORMATION OF GERMAN-SPEAKING COMPETENCE IN THE DIALOGUES OF THE STUDENTS OF THE TECHNICAL SPECIALITY IN THE PROCESS OF SELF-EDUCATIONAL ACTIVITY). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 135-137.

[thumbnail of Leniuk_NZ_Vyp_29.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У статті запропоновано методику організації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальнотей під час формування німецькомовної компетенції в діалогічному мовленні, розроблено типологію вправ для навчання діалогів, обгрунтовано методику організації самостійної навчальної ді-
яльності з оволодіння діалогічним мовленням на основі автентичних технічних текстів, визначено особливості організації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальнотей у ході формування німецькомовної компетенції в різні роки навчання.
(The methodology of organization technical German language student’s autonomous learning on acquiring dialogue competence has been suggested, the typology of exercises for teaching dialogues has been worked out,
the methodology of autonomous learning on acquiring dialogue competence on the basis of authentic technical
texts, peculiarities of future technical German language student’s autonomous learning on acquiring dialogue
competence on different levels have been defined in the article.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Cтуденти технічних спеціальностей, вправа, діалогічне мовлення, особливості організації, самостійна навчальна діяльність (Students of technical specialties, autonomous learning, dialogue competence, exercise, peculiarities of organization)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 27 Лют 2015 10:36
Остання зміна: 27 Лют 2015 10:36
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3543

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент