Digital Repository of Ostroh Academy

ВПЛИВ ТРАДИЦІЙ ВАЛЕРІЯ ВИСОЦЬКОГО НА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ (Influence of Traditions of Valery Vysotskyi on the Formation of Vocal Skills in Future Music Masters after the Voice Training)

Швидків, М. (M. Swydkiv) (2014) ВПЛИВ ТРАДИЦІЙ ВАЛЕРІЯ ВИСОЦЬКОГО НА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ (Influence of Traditions of Valery Vysotskyi on the Formation of Vocal Skills in Future Music Masters after the Voice Training). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (Вип.30). pp. 128-132.

[img] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті розглянуті основні тенденції вокально-педагогічної методики у спадщині професора Вале- рія Висоцького, які пов’язані з формуванням вокальних навичок майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу. Висвітлено діяльність високопрофесійної школи співу під керівництвом Валерія Висо- цького, яка успішно функціонувала наприкінці XIX століття в консерваторії Галицького музичного товари- ства. Звернено увагу на велике значення вокально-педагогічних методів італійського співака Ламперті, на основі яких була створена власна викладацька методика маестро Висоцького. Проаналізувавши викладені у «Десяти заповідях співакам» погляди В. Висоцького на мистецтво співу, розкрито суть основних поло- жень його методики, які полягають у тренуванні емісії голосу, досконалому фразуванні й виразній дикції. Це дослідження бере до уваги методи роботи над співочим диханням, наслідуванням, перенесенням уваги, самостійної роботи, а також роботи над вокальними вправами. Подамо характеристику цих методів та рекомендовано їх успішне використання в сучасній практиці постановки голосу, оскільки вони здатні забезпечити високий рівень володіння вокальними навичками співаками-початківцями, діяльність яких у майбутньому буде поєднана з процесом розвитку, експлуатації та збереженням голосової системи людини. (In the article the basic tendencies of vocally-pedagogical methodology are examined in the inheritance of professor Valery Vysotskyi that is related to formation of vocal skills of future music masters during the lessons of the voice training. Activity of high-professional school of singing under the direction of Valery is reflected. It is said to have a great success in the end XIX of century in the conservatory of Galychina Musical Society. The author highlights the importance of vocally-pedagogical methods of the Italian singer Lamperti that served a basis of teaching methodology of maestro of V. Vysotskyi. After V.Vysotsky’s viewes on the art of singing in «Ten commandments to the singers» were analysed, the essence of substantive provisions of his methodology was stated by the author of the article. It is said to consist of training of emission of voice, the perfect phrasing and expressive diction. This research takes into account the methods of singing breathing, inheritance, transference of attention, independent work and introduces vocal exercises. An author gives description of these methods and recommends to use them in modern practice of the voice training as they are able to provide the high level of possessing vocal skills by singing beginners, activity of who in the future will be connected with the process of development, exploitation and maintenance of the vocal system of an individual.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Кременецького обласного гуманітарно-педагогіч- ного інституту ім. Т. Г.Шевченка
Uncontrolled Keywords: методи вокального розвитку, співочі вміння та навички, вокальні традиції (Methods of vocal development, singing abilities and skills, vocal traditions)
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 19 Mar 2015 15:11
Last Modified: 19 Mar 2015 15:11
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3596

Actions (login required)

View Item View Item