Digital Repository of Ostroh Academy

ДОСЛІДЖЕННЯ ДУХОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА В КОНТЕКСТІ БОГОСЛОВСЬКО-АНТРОПОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ (Research of Spirituality in the Context of Preschooler Theological and Anthropological Approach bstract)

Чворсюк, O. (O. Chvorsiuk) (2014) ДОСЛІДЖЕННЯ ДУХОВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА В КОНТЕКСТІ БОГОСЛОВСЬКО-АНТРОПОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ (Research of Spirituality in the Context of Preschooler Theological and Anthropological Approach bstract). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.27). pp. 155-157.

[img] PDF - Published Version
Download (248kB)

Abstract

У статті описуються причини сучасних проблем, які перебувають у сфері духовності людини. Уточнено зміст завдань, методів і форм духовного виховання дошкільника, які містяться в сучасних програмахдошкільного виховання. Окреслено проективний образ духовно вихованої особистості дошкільного віку. Запропоновано новий напрям духовного виховання дошкільників з позицій богословсько-антропологічногопідходу. (The article proves the causes of contemporary issues that are in human spirituality. The content objectives, methods and forms of spiritual education of preschool children who are in preschool programs today are described. Pojective image of spiritually educated pre-schooler is outlined. The new direction of the spiritual education of pre-schoolers from the standpoint of theological and anthropological approach is examined.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (National Pedagogical University M.P Drahomanova)
Uncontrolled Keywords: Духовність, духовне виховання, духовний розвиток, дошкільник, богословсько-антропологічний підхід (Spirituality, spiritual education, spiritual development, pre-schoolers, theological and anthropological approach)
Subjects: by fields of science > Religion
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 02 Apr 2015 11:19
Last Modified: 02 Apr 2015 11:19
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3635

Actions (login required)

View Item View Item