Хом'як, І. (I. Khomiak)
(2012)
ПРОБЛЕМА ТИПОЛОГІЇ УРОКІВ МОВИ.
Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць (Вип.12).
pp. 122-129.
Abstract
У статті проаналізовано класифікаційні підходи до уроків мови як основної форми організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому закладі, охарактеризовано їх структуру. Пропонується аналіз термінів «урок навчального переказу», «урок аналізу контрольного переказу», «урок контрольного твору». Запропоновано компоненти визначених типів уроків. Подано сучасну типологію уроків. Спостереження підтверджено прикладами.
(The article analyses the classificatory approaches to language lessons and their structure, which are considered to be a basic form of the educational process organizing in secondary schools.
The articles defines the notions «retelling lesson», «retelling analysis lesson» and «composition based
exam lesson». It describes the components of these types of the lessons and their contemporary typology. The results of the research are provided with examples.)
Actions (login required)
 |
View Item |