Digital Repository of Ostroh Academy

Види інтертекстуальної маркованості в німецькомовних рекламних текстах

Семенюк, Т. (T. Semeniuk) (2015) Види інтертекстуальної маркованості в німецькомовних рекламних текстах. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 219-222.

[img] PDF - Published Version
Download (642kB)

Abstract

Стаття присвячена одній із головних категорій полікодових текстів – інтертекстуальності, яка є своєрідним «містком», через який в текст проникають елементи інших текстів, а іноді й кодів. У роботі розглядаються форми та види інтертекстуальної взаємодії в рекламній комунікації. Основна увага приділена дослідженню маркерів діалогічної взаємодії рекламних текстів та їх пре-текстів на смисловому рівні. (The article is devoted to the one of the most important categories of polycode texts – intertextuality, which is the peculiar «bridge», through which elements from other texts or codes go into the text. Forms and types of intertextual relations in advertising communication are examined in the article. The main attention is paid to the investigation of the markers of dialogical interaction of the advertising texts and their reference-texts on the semantic level.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Uncontrolled Keywords: Tекст, пре-текст, рекламний текст, інтертекстуальність, маркер, цитата, алюзія (Text, pretext, advertising text, intertextuality, marker, citation, allusion)
Subjects: by fields of science > General issues of linguistics and literature
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 29 Feb 2016 16:17
Last Modified: 29 Feb 2016 16:17
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/4369

Actions (login required)

View Item View Item