Басюк, Л. (L. Basiuk) (2013) Шкільний підручник з української літератури в аспекті гендерної збалансованості. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 3-8.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (248kB) |
Abstract
Важливою умовою виховання гармонійної особистості, позбавленої будь-яких проявів дискримінації, є ґендерний підхід у навчанні. У статті актуалізовано питання ґендерної збалансованості змісту навчальної літератури, розглянуто особливості ґендерної орієнтації змісту підручника з української літератури для сьомого класу загальноосвітньої школи. (An important condition for the training of a harmonious personality, devoid of any form of discrimination, is a gendersensitive approach in education. The article mainstream genderbalanced content of textbooks, is considered particularly gender identity content textbooks on Ukrainian literature for 7th grade secondary school.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Aсademy), Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет» |
Uncontrolled Keywords: | шкільний підручник, ґендерна орієнтованість, українська література (gender orientation, school textbook, Ukrainian literature) |
Subjects: | by fields of science > Education by fields of science > Gender Researches Наукові збірники НаУОА |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 23 Feb 2017 10:26 |
Last Modified: | 23 Feb 2017 10:26 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5469 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |