Басюк, Л. (L. Basiuk) (2013) Шкільний підручник з української літератури в аспекті гендерної збалансованості. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 3-8.
PDF
- Published Version
Download (248kB) |
Анотація
Важливою умовою виховання гармонійної особистості,
позбавленої будь-яких проявів дискримінації, є ґендерний підхід
у навчанні. У статті актуалізовано питання ґендерної
збалансованості змісту навчальної літератури, розглянуто
особливості ґендерної орієнтації змісту підручника з української
літератури
для сьомого
класу
загальноосвітньої школи. (An important condition for the training of a harmonious
personality, devoid of any form of discrimination, is a gendersensitive
approach
in
education.
The
article
mainstream
genderbalanced
content
of
textbooks,
is
considered
particularly
gender
identity
content textbooks on Ukrainian literature for 7th grade
secondary school.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | шкільний підручник, ґендерна орієнтованість, українська література (gender orientation, school textbook, Ukrainian literature) |
Теми: | За напрямами > Освіта За напрямами > Гендерні дослідження Наукові збірники НаУОА |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 23 Лют 2017 10:26 |
Остання зміна: | 23 Лют 2017 10:26 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5469 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |