Digital Repository of Ostroh Academy

Маскулінізований образ чоловіка в сучасній українській рекламі

Шкабара, М. (M. Shkabara) (2013) Маскулінізований образ чоловіка в сучасній українській рекламі. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 230-234.

[img] PDF - Published Version
Download (254kB)

Abstract

У статті розглянуто та проаналізовано прояв маскулінності в рекламі. Закцентовано увагу на репрезентації чоловічих образів, які інтерпретуються як прояв маскулінності. (In the article reviewed and analyzed the expression of masculinity in advertising. We concentrated reader’s attention to the representation of male images that are interpreted as a sign of masculinity.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Aсademy)
Uncontrolled Keywords: маскулінність, антижіночність, мачізм, фейсизм (masculinity, anti-femininity, machismo, face-ism)
Subjects: by fields of science > Gender Researches
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: Пров. б-р Наталя Денисенко
Date Deposited: 06 Mar 2017 12:40
Last Modified: 06 Mar 2017 12:40
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5517

Actions (login required)

View Item View Item