Шкабара, М. (M. Shkabara) (2013) Маскулінізований образ чоловіка в сучасній українській рекламі. Гендерна проблематика та антропологічні горизонти : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 4 – 5 жовтня 2013 року. pp. 230-234.
PDF
- Published Version
Download (254kB) |
Анотація
У статті розглянуто та проаналізовано прояв маскулінності в рекламі. Закцентовано увагу на репрезентації чоловічих
образів,
які інтерпретуються
як прояв
маскулінності. (In the article reviewed and analyzed the expression of
masculinity in advertising. We concentrated reader’s attention to
the representation of male images that are interpreted as a sign of
masculinity.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маскулінність, антижіночність, мачізм, фейсизм (masculinity, anti-femininity, machismo, face-ism) |
Теми: | За напрямами > Гендерні дослідження Наукові збірники НаУОА |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 06 Бер 2017 12:40 |
Остання зміна: | 06 Бер 2017 12:40 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/5517 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |