Іваницька, О. М. (2016) Застосування маркетингового підходу в системі державного управління України. Global world : науковий альманах, 2 (II). pp. 15-17.
|
PDF
- Published Version
Download (316kB) |
Анотація
У статті висвітлено проблематику застосування маркетингового підходу в системі державного управління України. Особливу увагу звернено до аналізу «нового публічного менеджменту» та його базових характеристик.
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Маркетинг, маркетинговий підхід, державне управління |
| Теми: | За напрямами > Економіка |
| Підрозділи: | UNSPECIFIED |
| Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
| Дата розміщення: | 31 Жов 2017 14:51 |
| Остання зміна: | 31 Жов 2017 14:51 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6214 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


