Застосування маркетингового підходу в системі державного управління України

Іваницька, О. М. (2016) Застосування маркетингового підходу в системі державного управління України. Global world : науковий альманах, 2 (II). pp. 15-17.

[thumbnail of Global_world_2_2006-15-17.pdf] PDF - Published Version
Download (316kB)

Анотація

У статті висвітлено проблематику застосування маркетингового підходу в системі державного управління України. Особливу увагу звернено до аналізу «нового публічного менеджменту» та його базових характеристик.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Маркетинг, маркетинговий підхід, державне управління
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 31 Жов 2017 14:51
Остання зміна: 31 Жов 2017 14:51
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6214

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент