Digital Repository of Ostroh Academy

Conceptual approaches in identifying og social responsibility of business in Ukraine

Kovalisko, N. and Myshkovska, O. (2006) Conceptual approaches in identifying og social responsibility of business in Ukraine. Global world : науковий альманах. Глобальна, національна та регіональна економіка. (Вип. 2). pp. 79-83.

[img] PDF - Published Version
Download (374kB)

Abstract

В інформаційному постіндустріальному суспільстві все з більшою силою заявляє про себе пошук і побудова цивілізаційної моделі відносин між бізнесом та суспільством. Тому стає очевидною суспільна потреба в соціально відповідальному підприємництві. Ця стаття присвячена ідентифікації соціальної відповідальності бізнесу в Україні шляхом не лише окреслення основних концептуальних підходів до СВБ, як системи відносин із середовищем бізнес-організації, а й аплікація їх до сучасних українських реалій.

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Uncontrolled Keywords: Соціальна відповідальність бізнесу, теорія корпоративного егоїзму, теорія корпоративного альтруїзму, теорія розумного егоїзму, модель відносин із середовищем організації
Subjects: by fields of science > Economics
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Марія Беженар
Date Deposited: 02 Nov 2017 14:17
Last Modified: 02 Nov 2017 14:26
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6257

Actions (login required)

View Item View Item