Conceptual approaches in identifying og social responsibility of business in Ukraine

Kovalisko, N. and Myshkovska, O. (2006) Conceptual approaches in identifying og social responsibility of business in Ukraine. Global world : науковий альманах. Глобальна, національна та регіональна економіка. (Вип. 2). pp. 79-83.

[thumbnail of Global_world_2_2006-79-83.pdf] PDF - Published Version
Download (374kB)

Анотація

В інформаційному постіндустріальному суспільстві все з більшою силою заявляє про себе пошук і побудова цивілізаційної моделі відносин між бізнесом та суспільством. Тому стає очевидною суспільна потреба в соціально відповідальному підприємництві. Ця стаття присвячена ідентифікації соціальної відповідальності бізнесу в Україні шляхом не лише окреслення основних концептуальних підходів до СВБ, як системи відносин із середовищем бізнес-організації, а й аплікація їх до
сучасних українських реалій.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Соціальна відповідальність бізнесу, теорія корпоративного егоїзму, теорія корпоративного альтруїзму, теорія розумного егоїзму, модель відносин із середовищем організації
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Марія Беженар
Дата розміщення: 02 Лис 2017 14:17
Остання зміна: 02 Лис 2017 14:26
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6257

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент