Kovalisko, N. and Myshkovska, O. (2006) Conceptual approaches in identifying og social responsibility of business in Ukraine. Global world : науковий альманах. Глобальна, національна та регіональна економіка. (Вип. 2). pp. 79-83.
PDF
- Published Version
Download (374kB) |
Анотація
В інформаційному постіндустріальному суспільстві все з більшою силою заявляє про себе пошук і побудова цивілізаційної моделі відносин між бізнесом та суспільством. Тому стає очевидною суспільна потреба в соціально відповідальному підприємництві. Ця стаття присвячена ідентифікації соціальної відповідальності бізнесу в Україні шляхом не лише окреслення основних концептуальних підходів до СВБ, як системи відносин із середовищем бізнес-організації, а й аплікація їх до
сучасних українських реалій.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Соціальна відповідальність бізнесу, теорія корпоративного егоїзму, теорія корпоративного альтруїзму, теорія розумного егоїзму, модель відносин із середовищем організації |
Теми: | За напрямами > Економіка |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Марія Беженар |
Дата розміщення: | 02 Лис 2017 14:17 |
Остання зміна: | 02 Лис 2017 14:26 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6257 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |