Digital Repository of Ostroh Academy

Творча індивідуальність як критерій педагогічної майстерності викладача вищої школи

Отич, О. (O. Otych) (2017) Творча індивідуальність як критерій педагогічної майстерності викладача вищої школи. Educational and Philological Sciences. pp. 242-244.

[img] PDF - Published Version
Download (548kB)

Abstract

У статті обгрунтовано залежність успішності педагогічної діяльності викладача вищої школи та його здатності управляти якістю університетської освіти від рівня розвитку його педагогічної майстерності та творчої індивідуальності. Доведено значення творчої індивідуальності як критерію педагогічної майстерності, схарактеризовано рівні розвитку творчої індивідуальності викладача вищої школи. (Dependence of success in pedagogical activity of higher school teacher and his ability to manage the quality of university education from the level of development of his pedagogical mastery and creative individuality is substantiated in the article. The value of creative individuality is well-proven as the criterion of pedagogical mastery of higher school teacher, described levels of development of creative individuality.)

Item Type: Article
Corporate Creators: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України
Uncontrolled Keywords: Педагогічна майстерність, творча індивідуальність, викладач вищої школи, студент, якість вищої освіти (Pedagogical mastery, creative individuality, higher school teacher, student, quality of higher education)
Subjects: by fields of science > Education
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Ірина Погончук
Date Deposited: 15 Nov 2017 09:29
Last Modified: 15 Nov 2017 09:29
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6364

Actions (login required)

View Item View Item