Творча індивідуальність як критерій педагогічної майстерності викладача вищої школи

Отич, О. (O. Otych) (2017) Творча індивідуальність як критерій педагогічної майстерності викладача вищої школи. Educational and Philological Sciences. pp. 242-244.

[thumbnail of 86.pdf] PDF - Published Version
Download (548kB)

Анотація

У статті обгрунтовано залежність успішності педагогічної діяльності викладача вищої школи та його здатності управляти якістю університетської освіти від рівня розвитку його педагогічної майстерності та творчої індивідуальності. Доведено значення творчої індивідуальності як критерію педагогічної майстерності, схарактеризовано рівні розвитку творчої індивідуальності викладача вищої школи.
(Dependence of success in pedagogical activity of higher school teacher and his ability to manage the quality of university education from the level of development of his pedagogical mastery and creative individuality is substantiated in the article. The value of creative individuality is well-proven as the criterion of pedagogical mastery of higher school teacher, described levels of development of creative individuality.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Педагогічна майстерність, творча індивідуальність, викладач вищої школи, студент, якість вищої освіти (Pedagogical mastery, creative individuality, higher school teacher, student, quality of higher education)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 15 Лис 2017 09:29
Остання зміна: 15 Лис 2017 09:29
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6364

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент