Digital Repository of Ostroh Academy

Internet-магазин як складова малого та середнього бізнесу в Україні: привабливість та проблеми

Боднар, І. В. (2009) Internet-магазин як складова малого та середнього бізнесу в Україні: привабливість та проблеми. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.12). pp. 13-18.

[img] PDF - Published Version
Download (254kB)

Abstract

У статті розкрито сутність малих та середніх підприємств, вказано їх значення для економіки країни. Акцентовано увагу на одному із видів цих підприємств – Internet-магазинах: охарактеризовано низку привабливих сторін та проблем. (Essence of small and middle enterprises is exposed, their value is indicated for the economy of country. Attention is accented on one of types of these enterprises – internet-shops: the row of attractive sides and problems is described.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Тернопільський національний економічний університет
Uncontrolled Keywords: Internet-магазин, бізнес, підприємство, товар, клієнт, мале та велике підприємство (Internet-shop, business, enterprise, commodity, customer, small and large enterprise)
Subjects: by fields of science > Economics
by fields of science > Economics > Finance
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Марія Беженар
Date Deposited: 30 Jan 2018 10:12
Last Modified: 30 Jan 2018 10:12
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6582

Actions (login required)

View Item View Item