Вплив реклами на формування стереотипів у молодіжному середовищі

Чуйкіна, В. (V. Chuikina) (2010) Вплив реклами на формування стереотипів у молодіжному середовищі. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 182-187.

[thumbnail of 31.pdf] PDF
Download (266kB)

Анотація

Дана стаття є спробою об’єднати попередні знання про такий психологічний феномен як стереотип, та його роль у рекламі, що має своєю цільовою аудиторією молодь. Актуальною є проблема використання рекламою різноманітних методів психологічного впливу на споживача, зокрема тих, які діють на неусвідомленому рівні, тому доцільним є розгляд стереотипізації як одного з підвидів підсвідомих впливів (This article was an attempt to unite all the previous knowledge about such psychological phenomenon as stereotype, and its role in commercial, which has youth as its target audience. Of vital importance is the problem of usage of different psychological methods of infuence on consumer, particularly those which work on the unconscious level, that s why it is suitable to examine stereotyping as one of the subgroup of subconscious impacts)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: стереотип,реклама, молодь (stereotype, commercial, youth)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
За напрямами > Суспільні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Тра 2011 07:43
Остання зміна: 30 Тра 2011 07:43
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/673

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент