Вовк, В. О. (V. Vovk) (2015) Суб’єктності майбутнього фахівця в середовищі вищої освіти. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.2). pp. 19-27. ISSN 966-7631-15-Х
![]() |
PDF
- Published Version
Download (239kB) |
Abstract
У статті окреслена проблема процесу становлення суб’єктності особистості майбутнього фахівця. Охарактеризовані функції студентів як суб’єктів майбутньої професійної діяльності та механізми розвитку суб’єктності в освітньому просторі вищого навчального закладу. Розглянуто особливості освітнього середовища як опосередкованого впливу на розвиток особистості студента. Висвітлено психолого-педагогічні умови та чинники реалізації внутрішніх можливостей становлення суб’єктності за період навчання у виші. (In this article is described the problem of process of the formation of subjectivity of a future specialist. The students’s functions as a subject of future professional activity and the mechanisms of development of subjectivity in the educational space of higher education had been characterized. It had been described the features of the educational environment as indirect effect on the development of the individual.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» |
Uncontrolled Keywords: | суб’єктність, становлення суб’єктності майбутнього фахівця, чинники становлення суб’єктності студента, освітнє середовище, студентський вік (the subjectivity,the formation of subjectivity of a future specialist, the factors of formation of subjectivity of a student, the educational environment, the students age) |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 17 Jan 2019 16:54 |
Last Modified: | 17 Jan 2019 16:54 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7473 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |