Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку я-концепції практичного психолога

Католик, Г. В. (H. Katolyk) (2016) Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку я-концепції практичного психолога. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). pp. 94-107. ISSN 2415-7384

[thumbnail of 10.pdf] PDF - Published Version
Download (280kB)

Анотація

Розглянуто різноманітні підходи до формування Я-концепції,
запропоновано авторську модель формування Я-концепції дитячого психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та освітнього професійного простору.
(This article discus various approaches to the formation of selfconcept and proposes the author’s model of self-concept of children’s therapist in the context of ontogenetic approach and professional educational space.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Я-концепція, професійна Я-концепція, пренатальна самість, постнатальна самість, ідентичність, онтогенез (self-concept, professional self-concept, prenatal self, postnatal self, identity, ontogenesis)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 21 Січ 2019 10:15
Остання зміна: 21 Січ 2019 10:15
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7491

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент