Католик, Г. В. (H. Katolyk) (2016) Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку я-концепції практичного психолога. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). pp. 94-107. ISSN 2415-7384
![]() |
PDF
- Published Version
Download (280kB) |
Abstract
Розглянуто різноманітні підходи до формування Я-концепції, запропоновано авторську модель формування Я-концепції дитячого психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та освітнього професійного простору. (This article discus various approaches to the formation of selfconcept and proposes the author’s model of self-concept of children’s therapist in the context of ontogenetic approach and professional educational space.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | ВНЗ "Українського Католицького університету" |
Uncontrolled Keywords: | Я-концепція, професійна Я-концепція, пренатальна самість, постнатальна самість, ідентичність, онтогенез (self-concept, professional self-concept, prenatal self, postnatal self, identity, ontogenesis) |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 21 Jan 2019 10:15 |
Last Modified: | 21 Jan 2019 10:15 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7491 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |