Digital Repository of Ostroh Academy

Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку я-концепції практичного психолога

Католик, Г. В. (H. Katolyk) (2016) Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку я-концепції практичного психолога. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). pp. 94-107. ISSN 2415-7384

[img] PDF - Published Version
Download (280kB)

Abstract

Розглянуто різноманітні підходи до формування Я-концепції, запропоновано авторську модель формування Я-концепції дитячого психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та освітнього професійного простору. (This article discus various approaches to the formation of selfconcept and proposes the author’s model of self-concept of children’s therapist in the context of ontogenetic approach and professional educational space.)

Item Type: Article
Corporate Creators: ВНЗ "Українського Католицького університету"
Uncontrolled Keywords: Я-концепція, професійна Я-концепція, пренатальна самість, постнатальна самість, ідентичність, онтогенез (self-concept, professional self-concept, prenatal self, postnatal self, identity, ontogenesis)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 21 Jan 2019 10:15
Last Modified: 21 Jan 2019 10:15
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7491

Actions (login required)

View Item View Item