Оксентюк, Н. В. (N. Oksentiuk) (2016) Метакогнітивний компонент рефлексії в навчальній діяльності студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). pp. 144-151.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (260kB) |
Abstract
У статті обґрунтовано роль рефлексії як складової метапізнання у навчальній діяльності студентів ВНЗ. Зокрема, описано її взаємозв’язок із метапізнанням та окреслено ключові аспекти рефлексивних процесів у процесі формування ефективної навчальної діяльності. (The article provides the characteristics of reflection as a component of metacognition in the educational activities of university students. In particular, there is a description of its relationships with metacognition, and key aspects of reflexive processes in the formation of effective learning activities are also outlined.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет водного господарства та природокористування |
Uncontrolled Keywords: | рефлексія, навчальна діяльність, метапізнання, самоаналіз, вирішення завдань (reflexivity, educational activities, metacognition, selfanalysis, task solving) |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 22 Jan 2019 08:44 |
Last Modified: | 22 Jan 2019 08:44 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7494 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |