Digital Repository of Ostroh Academy

Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками (Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations)

Жданюк, Людмила (Lyudmila Zhdanyuk) (2018) Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками (Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). pp. 14-20. ISSN 2415–7384

[img] PDF - Published Version
Download (367kB)

Abstract

У статті розглядаються результати емпіричного дослідження показників емоційного ставлення до навчання (ЕСН) у студентів; перевіряється гіпотеза про особливості прояву емоційного ставлення до навчання у студентів з різними рівнями навчальної мотивації та типами емоційних профілів; представлені гендерні відмінності ЕСН у студентів. (The article examines the results of the empirical study of students’ emotional attitudes toward learning (ESN); the hypothesis about the peculiarities of the manifestation of emotional attitude towards learning from students with different levels of educational motivation and types of emotional profi les is checked; The gender differences of the ESN among the students are presented.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського (Poltava Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education named after M.V. Ostrogradsky)
Uncontrolled Keywords: ставлення до навчальної діяльності, емоційне ставлення до навчання, академічна мотивація, ШПАНА, емоційний профіль, Позитивний афект (ПА), Негативний афект (НА) ( attitude to educational activity, emotional attitude to teaching, academic motivation, emotional profi le, positive affection (PA), negative affect (NA))
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 11 Feb 2019 10:25
Last Modified: 11 Feb 2019 10:25
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7545

Actions (login required)

View Item View Item