Digital Repository of Ostroh Academy

Копінг-стратегії студентів з різним типом прихильності (Coping strategies of students with various type of attachment)

Станібула, Степан (Stepan Stanibula) (2018) Копінг-стратегії студентів з різним типом прихильності (Coping strategies of students with various type of attachment). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). pp. 39-42. ISSN 2415–7384

[img] PDF - Published Version
Download (290kB)

Abstract

У статті розглянуто особливості копінг-стратегій у студентів із різним типом прихильності. Подано теоретико-методологічний аналіз структури і природі копінг-стратеги. Розглянуто роль прихильності у формуванні адаптаційної системи індивіда, зокрема копінг-поведінки. У статті уявлення емпіричне дослідження копінг-стратегій студентів із різною типології прихильності. Виявлено, що респонденти з ненадійним типом прихильності як провідну стратегію використовують дистанціювання. Випробовувані з надійним типом прихильності в якості ведучої використовують копінг-стратегію пошук соціальної підтримки. Респонденти з амбівалентним типом прихильності в якості ведучої використовують копінг-стратегії таку копінг-стратегію, як самоконтроль. Результати дослідження можуть бути використані психологами та соціальними педагогами під час розробки технологій психолого-педагогічного супроводу студентів в умовах вищих навчальних закладів. (The article examines the features of coping strategies in students with different types of attachment. The theoretical and methodological analysis of the structure and nature of coping strategies is given. The role of attachment in the formation of the individual’s adaptive system, in the particularity of coping behavior, is considered. The article presents an empirical study of coping strategies of students with different attachment typologies. It was revealed that respondents with an unreliable attachment type use distancing as the leading strategy. For researchers with a reliable type of attachment, the leading ones use the coping strategies to seek social support. Respondents with an ambivalent type of attachment as a leader use the coping strategy for such a coping strategy as self-control. The results of the research can be effectively used by psychologists and social educators when developing technologies for psychological and pedagogical support of students in higher educational institutions.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Гомельський державний університет імені Франциска Скорини
Uncontrolled Keywords: копінг, впоратися поведінку, копінг-стратегії, прихильність (coping, coping behavior, coping strategies, affection)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 11 Feb 2019 14:46
Last Modified: 11 Feb 2019 14:46
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7549

Actions (login required)

View Item View Item