Ткачук, Ольга (Olha Tkachuk) (2018) Психолого-педагогічні чинники ілюзії знання в навчальній діяльності студентів (Psycholo-pedagogical factors of the illusion of knowledge in the educational activities of students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). pp. 59-63. ISSN 2415–7384
![]() |
PDF
- Published Version
Download (325kB) |
Abstract
У статті проаналізовано роль метакогнітивного моніторингу в процесі навчальної діяльності. Визначено поняття ілюзії знання. Виокремлено психолого-педагогічні чинники ілюзії знання в навчальній діяльності. Розглянуто трьохкомпонентну структуру навчальної діяльності (навчальних дій, навчальних завдань і дій контролю, оцінки). На основі цих компонентів розроблено класифікацію психолого-педагогічних чинників ілюзії знання. (The article analyzes the role of the metacognitive monitoring in the process of the educational activity. It has also determined the concept of the illusion of knowledge and its factors. All the factors were classifi ed according to a three-component structure of the educational activity (educational activity, educational tasks and actions of control and evaluation). The psycholo-pedagogical classifi cation of the factors of the illusion of knowledge was designed according to these three components.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy) |
Uncontrolled Keywords: | метапізнання, метакогнітивний моніторинг, ілюзія знання, навчальна діяльність, суб’єктивна впевненість (metacognition, metacognitive monitoring, illusion of knowledge, educational activity, subjective confi dence) |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 14 Feb 2019 08:05 |
Last Modified: | 14 Feb 2019 08:05 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7553 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |