Формування концепту та його мовна реалізація в англомовному дискурсі (на прикладі концепту GLAMOUR) (Concept formation and its verbalisation in English discourse (based on the GLAMOUR concept)

Саранюк, Є. В. (Y. Saraniuk) (2017) Формування концепту та його мовна реалізація в англомовному дискурсі (на прикладі концепту GLAMOUR) (Concept formation and its verbalisation in English discourse (based on the GLAMOUR concept). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). pp. 237-240. ISSN 2519-2558

[thumbnail of 72.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

Робота присвячена вивченню мовної об’єктивації концепту GLAMOUR на підставі матеріалів мас-медіа. Автор аналізує лексичні засоби, що формують даний концепт в текстах ЗМІ, та виявляє асоціативні зв’язки у межах концепту та його основні складові. У статті подаються типові слововживання досліджуваної лексеми, а також особливості її мовної репрезентації у мас-медійному дискурсі.
(This work is devoted to the study of linguistic objectifi cation of the GLAMOUR concept based on the materials of mass media. The article studies lexical means used to verbalize the concept in media texts. The author discusses associative links within the concept and its main components as well as typical collocations of the lexeme glamour and peculiarities of its verbalisation in mass media discourse.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Kонцепт GLAMOUR, лексема, мас-медійний дискурс (Concept GLAMOUR, lexeme, mass media discourse)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 20 Бер 2019 08:12
Остання зміна: 20 Бер 2019 08:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7600

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент