Formation of readiness of future philologists to professional self-realization (Формування готовності майбутніх філологів до професійної самореалізації)

Habelko, Olena (Олена Габелко) (2018) Formation of readiness of future philologists to professional self-realization (Формування готовності майбутніх філологів до професійної самореалізації). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (2(70)). pp. 19-22. ISSN 2519-2558

[thumbnail of 7.pdf] PDF - Published Version
Download (374kB)

Анотація

The necessity of formation of readiness of future philologists to complete professional self-realization is determined by increasing requirements to the level of preparation of graduates, by the need for constant professional self-education that ensures competent entering
into the labour market. In our opinion, the most signifi cant infl uence on the formation of readiness for self-realization in a professional fi eld has a set of pedagogical conditions, provided in the training process. In the study we have defi ned pedagogical conditions of formation of readiness of future philologists for professional self-realization: the actualization of subjective experience of students and its inclusion in the
training contents, providing communication between the subjects of the educational process on the basis of dialogical interaction, the formation of attitudes of future philologists to professional self-realization. It has been defi ned that the effi ciency of the process of self-realization is associated with the success of pedagogical activity of the student during pedagogical practice and positive future of professional benchmarks that reveals the possible future career prospects. Having done experimental research, it has been proved that integrated application of certain pedagogical conditions promotes formation of readiness to professional self-realization as a phenomenon in all its aspects.
(Необхідність формування готовності майбутніх філологів до повноцінної професійної самореалізації зумовлена зростаючими вимогами до рівня підготовки випускників, потребою в постійній професійній самоосвіті, що гарантує компетентне входження їх у ринок праці. Найбільш значимий вплив на формування готовності до самореалізації у професійній сфері, на нашу думку, має
сукупність педагогічних умов, забезпечуваних у процесі професійної підготовки. У ході дослідження нами обґрунтовані педагогічні умови формування готовності майбутніх філологів до професійної самореалізації: актуалізація суб’єктного досвіду студентів
і його включення в зміст професійної підготовки, забезпечення комунікації між суб’єктами освітнього процесу на основі діалогічної взаємодії, формування ціннісних установок майбутніх філологів на професійну самореалізацію. З’ясовано, що ефективність процесу самореалізації пов’язана з успішністю педагогічної діяльності студента в процесі педагогічної практики та позитивними майбутніми професійними орієнтирами, що розкриває можливі перспективи кар’єрного зростання. Шляхом експериментального дослідження доведено, що комплексне застосування визначених педагогічних умов сприяє формуванню готовності до
професійної самореалізації як цілісного явища в усіх його аспектах.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: self-actualization, professional fulfi llment, readiness for professional self-realization, pedagogical conditions, future philologists (самореалізація, професійна самореалізація, готовність до професійної самореалізації, педагогічні умови, майбутні філологи)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 23 Тра 2019 08:21
Остання зміна: 23 Тра 2019 08:21
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7673

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент