Digital Repository of Ostroh Academy

Сухомлинський про заохочення і покарання в педагогічній діяльності і сучасна українська школа (V. O. Sukhomlinsky about the continuation and penalties in pedagogical activities and the contemporary Ukrainian school)

Ткаченко, Г. ( H. Tkachenko) and Ліннік, Ю.(Y. Linnik) (2019) Сухомлинський про заохочення і покарання в педагогічній діяльності і сучасна українська школа (V. O. Sukhomlinsky about the continuation and penalties in pedagogical activities and the contemporary Ukrainian school). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культурологія» (Вип.20). pp. 102-112.

[img] PDF - Published Version
Download (302kB)

Abstract

У статті досліджуються ідеї видатного українського педагога і письменника В. О. Сухомлинського про застосування методів заохочення і покарання в навчально-виховному процесі та їх втілення в концепції сучасної української школи. Особлива увага звертається на проблему оцінювання знань учнів у початкових класах. (The article deals with the ideas of the outstanding Ukrainian teacher and writer V.O. Sukhomlinsky about the application of methods of encouragement and punishment in the educational process and their implementation in the concept of modern Ukrainian school. Particular attention is drawn to the problem of assessing pupils’ knowledge in elementary school.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Рівненська медична академія
Uncontrolled Keywords: освіта, шкільна освіта, освітній процес, виховний процес, дітоцентризм, гуманізм, заохочення, покарання, педагогічна діяльність, нова українська школа (education, school education, educational process, educational process, child center, humanism, encouragement, punishment, pedagogical activity, new Ukrainian school)
Subjects: by fields of science > Philosophy
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 14 Nov 2019 09:42
Last Modified: 14 Nov 2019 09:42
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7905

Actions (login required)

View Item View Item