Сухомлинський про заохочення і покарання в педагогічній діяльності і сучасна українська школа (V. O. Sukhomlinsky about the continuation and penalties in pedagogical activities and the contemporary Ukrainian school)

Ткаченко, Г. ( H. Tkachenko) and Ліннік, Ю.(Y. Linnik) (2019) Сухомлинський про заохочення і покарання в педагогічній діяльності і сучасна українська школа (V. O. Sukhomlinsky about the continuation and penalties in pedagogical activities and the contemporary Ukrainian school). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Культурологія» (Вип.20). pp. 102-112.

[thumbnail of 15.pdf] PDF - Published Version
Download (302kB)

Анотація

У статті досліджуються ідеї видатного українського педагога і письменника В. О. Сухомлинського про застосування методів заохочення і покарання в навчально-виховному процесі та їх втілення в концепції сучасної української школи. Особлива увага звертається на проблему оцінювання
знань учнів у початкових класах.
(The article deals with the ideas of the outstanding Ukrainian teacher and writer V.O. Sukhomlinsky about the application of methods of encouragement and punishment in the educational process and their implementation in the concept of modern Ukrainian school. Particular attention is drawn to the problem of assessing pupils’ knowledge in elementary school.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: освіта, шкільна освіта, освітній процес, виховний процес, дітоцентризм, гуманізм, заохочення, покарання, педагогічна діяльність, нова українська школа (education, school education, educational process, educational process, child center, humanism, encouragement, punishment, pedagogical activity, new Ukrainian school)
Теми: За напрямами > Філософія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 14 Лис 2019 09:42
Остання зміна: 14 Лис 2019 09:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7905

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент