Digital Repository of Ostroh Academy

Психологічні особливості розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку (Psychological features of logical thinking development of preschool children)

Клак, В. (Vitaly Klak) (2019) Психологічні особливості розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку (Psychological features of logical thinking development of preschool children). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (№9). pp. 21-25. ISSN 2415–7384

[img] PDF - Published Version
Download (499kB)

Abstract

За результатами теоретичного й емпіричного дослідження проаналізовано особливості розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку. Подано фізіологічні основи мислення, потребу слова та його значущість у виникненні зв’язків у межах першої та другої сигнальних систем. Розглянуто логічне мислення як складний процес, що потребує високої активності інтелектуальної діяльності, уміння оперувати словами, абстрактними поняттями, розуміти логіку міркувань і причиново-наслідкових зв’язків. Доведено важливість розвитку мовленнєвої діяльності дитини в контексті логічного мислення. Представлено психологічні особливості розвитку логічного мислення: високий рівень виконання логічних операцій, гнучкість мислення, доказовість, оперування термінами, самостійність та ін. ( According to the results of theoretical and empirical research, the features of the logical thinking development of preschool children are analyzed. The physiological basis of thinking and the necessity of words and its importance in the appearance of connections within the first and second signal systems are presented. Logical thinking as a rather complex process that requires high activity of intellectual (mental) sphere, the ability to operate with words, abstract concepts, to understand the logics of reasoning and cause-effect relationships is considered. The importance of speech activity development of the child in the context of logical thinking is proved. Psychological features of logical thinking development are presented: high level of logical operations performance of thinking flexibility, conclusiveness, terms operating, independence, etc.)

Item Type: Article
Corporate Creators: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (GVUZ «Pereyaslav-Khmelnitsky state pedagogical University named Grigory Skovoroda»)
Uncontrolled Keywords: наочно-образне мислення, розвиток логічного мислення, діти дошкільного віку, аналітико-синтетичний процес (visual and figurative thinking, development of logical thinking, preschool children, analytical and synthetic process)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 22 Nov 2019 13:29
Last Modified: 22 Nov 2019 13:29
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7913

Actions (login required)

View Item View Item