Digital Repository of Ostroh Academy

Pитуальна модель масової релігійної комунікації та нові медіа (Ritual model of mass religious communication and new media)

Петрушкевич, М. (M. Petrushkevych) (2019) Pитуальна модель масової релігійної комунікації та нові медіа (Ritual model of mass religious communication and new media). Гілея: науковий вісник. Ч. 2. Філософські науки (140(1)). pp. 78-82.

[img] PDF - Published Version
Download (275kB)

Abstract

У статті розкриваються особливості використання в масовій релігійній комунікації нових медіа (соціальних мереж, блогів, суспільного Інтернет-телебачення). Аналізується відповідність діяльності нових медіа ритуальній моделі масової комунікації. Методологічною основою дослідження є ритуальна модель комунікації розроблена Джеймсом Кері. У ній комунікативний зв’язок пов’язаний з такими поняттями, як «обмін», «участь», «асоціація», «спілкування» та «володіння спільною вірою». Ця комунікація спрямована не на розширення повідомлень у просторі, а на підтримку суспільства в часі; не на акт передачі інформації, а на презентацію спільних вірувань. Релігійна комунікація у нових медіа орієнтована на створення спільного світогляду, можливість приватної та групової релігійної комунікації, публічну демонстрацію релігійних переконань. Вона набуває діалогічно-масового характеру. (The article reveals the peculiarities of the use of new media in mass religious communication (social networks, blogs, public Internet television). The correspondence of the new media ritual model of mass communication is analyzed. The methodological basis of the study is the ritual model of communication developed by James W. Carey. In this model communication is linked to terms such as «sharing», «participation», «association», «fellowship» and «the possession of a common faith». This communication is directed not toward the extension of messages in space but toward the maintenance of society in time; not the act of imparting information but the representation of shared beliefs. Religious communication in the new media focuses on creating a common outlook, the possibility of private and group religious communication, and a public demonstration of religious beliefs. It acquires a dialoguemass character.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (National University «Ostroh Academy»)
Uncontrolled Keywords: нові медіа, масова релігійна комунікація, Інтернет, комунікативна модель, інформаційне суспільство (new media, mass religious communication, Internet, communication model, information society
Subjects: by fields of science > Religion
Divisions: The College of Humanities > The Department of Cultural Studies and Philosophy
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 15 Jan 2020 16:49
Last Modified: 15 Jan 2020 17:16
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8015

Actions (login required)

View Item View Item