Петрушкевич, М. (M. Petrushkevych) (2019) Методологічні виклики у дослідженні масової релігійної комунікації (Methodological challenges in the study of mass religious communication). Гілея: науковий вісник. Ч. 2. Філософські науки (143(4)). pp. 119-123.
PDF
- Published Version
Download (274kB) |
Анотація
Масова релігійна комунікація є складним феноменом сучасної культури. Вона функціонує у середовищі масової культури та інформаційного суспільства, а також представляє канонічну релігійну комунікацію та релігійну традицію у спілкуванні. Учасники такої комунікації
набувають усіх рис масової людини. Тому мета статті: виявити методологічні особливості вивчення масової релігійної комунікації та релігійних мас-медіа. Висновки: вивчення такої комунікації вимагає міждисциплінарного та позаконфесійного підходу, аналізу соціокультурної
ситуації, виявлення особливостей релігійних мас-медіа (преси, радіо, телебачення, Інтернету, нових медіа), використання понять та ідей із суміжних до релігієзнавства дисциплін, узагальнення та моделювання
процесу комунікації.
(Mass religious communication is a complex phenomenon of modern culture.
It functions in the sphere of mass culture and information society, and also represents canonical religious communication and a religious tradition in
communication. The participants of such communication acquire all the features of a mass person. Therefore, the purpose of the article is to reveal the methodological
features of the study of mass religious communication and religious mass media.
Conclusions: the study of such communication requires an interdisciplinary and non-confessional approach, an analysis of the socio-cultural situation, the
identification of features of the religious mass media (press, radio, television, the Internet, new media), the use of concepts and ideas from disciplines adjacent to
religious studies, generalization and modeling of the communication process.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | масова релігійна комунікація, мас-медіа, метод, масова культура, інформаційне суспільство, модель комунікації, діалогічна філософія (mass religious communication, mass media, method, mass culture, information society, model of communication, dialogical philosophy) |
Теми: | За напрямами > Загальний відділ > Культурологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра філософії та культурного менеджменту |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 15 Січ 2020 18:34 |
Остання зміна: | 15 Січ 2020 18:34 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8019 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |