Теоретико-методологічні засади корпоративної культури університетів (Theoretical and methodological foundations of corporate culture of universities)

Дячок, Н. В. (N. Diachok) and Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2019) Теоретико-методологічні засади корпоративної культури університетів (Theoretical and methodological foundations of corporate culture of universities). ΛΌГOΣ. ONLINE. International scientific e-journal (1). ISSN 2663-4139

[thumbnail of 24.11.2020.pdf] PDF - Published Version
Download (955kB)

Анотація

У статті розглянуто концептуальні підґрунтя корпоративної культури університетів, узагальнено погляди різних науковців щодо поняття та його суті, визначено роль, місце в системі менеджменту організацій, ринкових відносин та підвищення конкурентоспроможності. Досліджено та узагальнено значення корпоративної культури, як інструменту ефективного управління підприємством, її вплив на підвищення конкурентоспроможності й формування позитивного іміджу організацій. Розкрито механізм її формування, структуру, види та функції. Виявлено й обґрунтовано вплив національної ментальності на розвиток корпоративної культури, перевірено її ефективність. Адже проблеми та перешкоди на шляху впровадження корпоративних цінностей в університетах та сконцентровано увагу на потребі їх широкого впровадження.(In the article the conceptual grounds of corporate culture are considered, the views of different scientists concerning the concept and its essence are generalized, the role, place in the system of organization management, market relations and increase of competitiveness are determined. The significance of corporate culture as an instrument of effective enterprise management, its influence on competitiveness increase and formation of positive image of organizations is investigated and summarized. The mechanism of its formation, structure, types and functions is revealed. The influence of the national mentality on the development of corporate culture has been revealed and substantiated, its effectiveness is analyzed. Problems and obstacles on the way of introduction of corporate values are pointed out and the need for their wide introduction is emphasized.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: корпоративна культура; менеджмент; корпоративне управління; конкурентна перевага; стратегічний інструмент; імідж; конкурентоспроможність(corporate culture; management; corporate governance; competitive advantage; strategic tool; image; competitiveness)
Теми: За напрямами > Загальний відділ > Загальна теорія комунікацій і управління
За напрямами > Освіта > Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 24 Січ 2020 19:48
Остання зміна: 15 Кві 2024 11:47
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8104

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент