Kostyuk, O. (О. Костюк) and Didyk, L. (Л. Дідик) (2022) The Necessity of Fostering Emotional Intelligence in Teaching a Foreign Language to University Students in the Context of Online Learning (Необхідність розвитку емоційного інтелекту у навчанні іноземної мови студентів ЗВО в контексті дистанційної форми навчання). Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія» (14(82)). pp. 116-121. ISSN 25192558
Preview |
PDF
- Published Version
Download (418kB) | Preview |
Анотація
The article analyzes the online and offline education of students of the Faculty of Romance and Germanic Languages of the National University of Ostroh Academy during the Covid-19 pandemic and Russian military aggression against Ukraine through the prism of the development of emotional intelligence. The article provides an analysis of the influence of the emotional state, and feelings of the participants in the education process on the perception of the material, learning a foreign language and learning outcomes. The paper emphasizes that in the process of language learning, thinking and reproduction of the learned material are as important as the conditions of learning material that involve taking into account the feelings and emotions of students. In addition, the authors point out that since emotions and thinking are interdependent, teachers of foreign languages can get better results when they pay attention to the peculiarities of the development of students’ emotional intelligence during the formation of their reading, listening, and writing and speaking skills. The influence of the development of emotional intelligence on the process of learning a foreign language has become of particular importance in connection with the mass transfer to online education, which was caused by the Covide-19 quarantine back in 2020 and intensified with the start of the war of Russia against Ukraine. Moreover, online learning in institutions of higher education during this period has changed not only in terms of methods and approaches to teaching a foreign language but also prompted teachers to take the emotional state of students into account more seriously. Positive learning outcomes are often directly related to the general emotional states of students, which depends on factors such as recognition of their achievements, encouragement, motivation and engagement in learning. This article presents the results of a survey on motivation to learn and the general mood of students during online and offline learning. The survey was conducted among first-year and fourth-year students of the Faculty of Romance and Germanic Languages of the National University of Ostroh Academy. The survey showed that students are more motivated to learn when they learn offline. So, there is an urgent need to study the impact of students’ emotional intelligence on the process of teaching a foreign language.
(У статті аналізується он-лайн та оф-лайн навчання студентів факультету романо-германських мов Національного уні- верситету «Острозька академія» під час пандемії Covid-19 та російської воєнної агресії проти України крізь призму розвитку емоційного інтелекту. У запропонованій статті здійснюється аналіз впливу емоційного стану, почуттів учасників навчального процесу на сприйняття матеріалу, вивчення іноземної мови та результати навчання. У роботі підкреслюється, що у процесі вивчення мови важливими є не лише мислення та відтворення вивченого, а й умови сприйняття навчального матеріалу, які передбачають врахування почуттів та емоції учнів. Крім того, автори зазначають, що оскільки емоції та мислення є взаємозалежними, викладачі іноземних мов можуть отримати кращий результату, коли беруть до уваги особливості розвитку емоційного інтелекту студентів під час формування їх навичок читання, аудіювання, письма та говоріння. Вплив розвиту емоційного інтелекту на процес навчання іноземної мови набув особливого значення у зв’язку із з масовим переведенням на он-лайн навчання, яке спричинив карантин Covid-19 ще у 2020 році та посилився з початком війни росії проти України. Більше того, он-лайн навчання в закладах вищої освіти у досліджуваний період змінило не лише методи та підходи до викладання іноземної мови, але й спонукало викладачів більш серйозно враховувати емоційний стан студентів. Позитивні результати навчання часто безпосередньо пов’язані із загальним емоційним станом студентів, який залежить від таких факторів, як визнання їхніх досягнень, заохочення, мотивація та залучення до навчання. У цій статті представлено результати опитування про мотивацію до навчання та загальний настрій студентів під час он-лайн та оф-лайн навчання. Опитування було проведено серед першокурсників та студентів четвертого курсу факультету романо-германським мов Національного університету «Острозька академія». Опитування показало, що студенти є більш вмотивованими вчитися, коли вони навчаються оф-лайн. Отже, існує нагальна потреба вивчати вплив емоційного інтелекту студентів на процес навчання іноземної мови)
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | emotional intelligence, emotional quotient, emotional knowledge, online learning, fostering, foreign language learning, motivation (емоційний інтелект, емоційний коефіцієнт, емоційні знання, он-лайн навчання, сприяння розвитку, навчання іноземної мови, мотивація) |
| Теми: | За напрямами > Освіта |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра англійської мови та літератури |
| Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
| Дата розміщення: | 27 Лис 2025 14:34 |
| Остання зміна: | 27 Лис 2025 14:34 |
| URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/10275 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


