Кульчицька , О. О. (O. Kulchytska) (2010) Специфіка подання інформації про стан підготовки України до ЄВРО-2012 у польських та українських ЗМІ. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 45-56.
PDF
- Published Version
Download (570kB) |
Анотація
У статті проведено аналіз позиційної діяльності центральних органів виконавчої влади в процесі підготовки до чемпіонату Європи з футболу Євро-2012. Проаналізовано поняття «імідж» та значення в його формуванні засобів масової інформації. Прослідковано, які саме центральні органи виконавчої влади беруть участь в підготовці до Євро-2012, а також наведені власні практичні доробки у формі інтент-аналізу публікацій у польських та українських ЗМІ, що стосуються проведення фінальної частини чемпіонату з футболу Євро-2012 в Україні. (It was analyzed the positional information of central authorities in preparation for European Football Championship Euro-2012 in the article. It was analyzed the concept of «image» and its importance in shaping the media. It was watched what central government involved in preparing for Euro 2012 and was given its own reserves in the form of practical intent-analysis of publications in Polish and Ukrainian media related to carrying out the finals offootball championship Euro-2012 in Ukraine.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Євро-2012, інформаційно-позиційна діяльність, імідж, Україна, Польща. (Euro-2012, informational and positional activities, image, Ukraine, Poland.) |
Теми: | Навчальні матеріали та презентації За напрямами > Суспільні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 03 Лют 2012 10:20 |
Остання зміна: | 03 Лют 2012 10:20 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1142 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |