ЗМК як чинник формування іміджу країни

Божицька, М. С.(M. Bozhytska) (2012) ЗМК як чинник формування іміджу країни. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 91-95.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (209kB) | Preview

Анотація

У статті описано основні виміри іміджу держави як комунікативного феномену, визначено значення його інформаційного наповнення. Увага приділена ЗМК як чиннику формування іміджу країни. (The article describes the basic dimensions of the image of the state as a communicative phenomenon, the value of its content is determined. Attention is paid to mass media as a factor wich forms the country's image.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Iмідж країни, ЗМК, інформація, інформаційне суспільство. (Image, mass media, information, information society.)
Теми: Навчальні матеріали та презентації
За напрямами > Суспільні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 06 Лют 2012 08:59
Остання зміна: 06 Лют 2012 08:59
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1145

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент