ЗМК як чинник формування іміджу країни

Божицька, М. С.(M. Bozhytska) (2012) ЗМК як чинник формування іміджу країни. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 91-95.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (209kB) | Preview

Abstract

У статті описано основні виміри іміджу держави як комунікативного феномену, визначено значення його інформаційного наповнення. Увага приділена ЗМК як чиннику формування іміджу країни. (The article describes the basic dimensions of the image of the state as a communicative phenomenon, the value of its content is determined. Attention is paid to mass media as a factor wich forms the country's image.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Iмідж країни, ЗМК, інформація, інформаційне суспільство. (Image, mass media, information, information society.)
Subjects: Навчальні матеріали та презентації
by fields of science > Social science
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 06 Feb 2012 08:59
Last Modified: 06 Feb 2012 08:59
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1145

Actions (login required)

View Item View Item