Дубровик, Т. О. (2012) Туристичний портал як інструмент маркетингу території (на прикладі Рівненщини). Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). pp. 317-324.
Preview |
PDF
- Published Version
Download (383kB) | Preview |
Abstract
У статті частково проаналізовано основний інструментарій маркетингу території, звернено увагу на особливостях реалізації інформаційної підтримки маркетингу території Рівненської області. Охарактеризовано функції туристичних порталів для здійснення реалізації туристичних проектів і розвитку Рівненщини загалом. (This article particularly analyzes the basic tools of marketing territory, drawn attention to the peculiarities of informational support marketing territory of Rivne region. Characterizes the function oftourist portals for the implementation of tourist projects and for development of Rivne region.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Туристичний портал, маркетинг території, Рівненщина. (Travel portal, marketing of territories, Rivne region.) |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 07 Feb 2012 12:35 |
Last Modified: | 07 Feb 2012 12:35 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1155 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |