ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE AND CANADIAN MULTUCULTURALISM

Новоселецька , С.В. (S. Novoseletska ) (2012) ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE AND CANADIAN MULTUCULTURALISM. (Unpublished)

[thumbnail of NOVOSELECKA-Simak_Article_Ostroh.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (147kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються специфіка викладання англійської мови як другої іноземної у контексті багатокультурності Канади. Підкреслюється значення інноваційних методик в організації індивідуального підходу та освітньої політики. Описується педагогічна майстерність викладача англійської мови у контексті міжкультурної комунікації. (The article envisages teaching English as a second language in the context of multiculturalism in Canada. The value of innovative methods of teaching in terms of individualization and multicultural education policy are underlined. The professional skills of teacher of English as a second language in the context of cross-cultural communication are embraced.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: multiculturalism, language education, multicultural багатокультурність, мовна політика, освітня політика,освіта Багатокультурності, викладання англійської мови як другої іноземної, професійна діяльність. (Education, teaching English as a second language, professional background.)
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: Educational and Scientific Institute of Linguistics > The Department of English Language and Literature
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 16 Feb 2012 14:24
Last Modified: 16 Feb 2012 14:24
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1170

Actions (login required)

View Item View Item