Новоселецька , С.В. (S. Novoseletska ) (2012) ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE AND CANADIAN MULTUCULTURALISM. (Unpublished)
Preview |
PDF
- Published Version
Download (147kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються специфіка викладання англійської мови як другої іноземної у контексті багатокультурності Канади. Підкреслюється значення інноваційних методик в організації індивідуального підходу та освітньої політики. Описується педагогічна майстерність викладача англійської мови у контексті міжкультурної комунікації. (The article envisages teaching English as a second language in the context of multiculturalism in Canada. The value of innovative methods of teaching in terms of individualization and multicultural education policy are underlined. The professional skills of teacher of English as a second language in the context of cross-cultural communication are embraced.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | multiculturalism, language education, multicultural багатокультурність, мовна політика, освітня політика,освіта Багатокультурності, викладання англійської мови як другої іноземної, професійна діяльність. (Education, teaching English as a second language, professional background.) |
Subjects: | by fields of science > Education > Pedagogics Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | Educational and Scientific Institute of Linguistics > The Department of English Language and Literature |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 16 Feb 2012 14:24 |
Last Modified: | 16 Feb 2012 14:24 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1170 |
Actions (login required)
View Item |