Козак, Л.В. (L. Kozak) (2011) Місце та роль стратегій позиціювання в системі стратегічних пріоритетів підприємства (The place and role of positioning strategies in the system of enterprises strategic priorities ). Формування ринкової економіки : зб. наук, праць. — Спец. вип. : у 2 ч. Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспекти¬ви та вплив на розвиток сільських територій (Ч.2). pp. 107-115.
Preview |
PDF
Download (121kB) | Preview |
Анотація
У статті обґрунтовано теоретико-методологічні підходи трактування сутності маркетингової стратегії підприємства, визначено місце та роль окремих її елементів, зокрема позиціювання (In the article the theoretical and methodological approaches to the interpretation of the essence of marketing strategy of enterprise were explained, the place and role of its individual elements, including positioning, were defined)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетингова стратегія, конкурентна стратегія, стратегія позиціювання (marketing strategy, competitive strategy, positioning strategy) |
Теми: | За напрямами > Економіка Наукові збірники НаУОА |
Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра фінансів |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 21 Лют 2012 13:27 |
Остання зміна: | 21 Лют 2012 13:27 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1195 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |