Козак, Л.В. (L. Kozak) (2011) Місце та роль стратегій позиціювання в системі стратегічних пріоритетів підприємства (The place and role of positioning strategies in the system of enterprises strategic priorities ). Формування ринкової економіки : зб. наук, праць. — Спец. вип. : у 2 ч. Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспекти¬ви та вплив на розвиток сільських територій (Ч.2). pp. 107-115.
Preview |
PDF
Download (121kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано теоретико-методологічні підходи трактування сутності маркетингової стратегії підприємства, визначено місце та роль окремих її елементів, зокрема позиціювання (In the article the theoretical and methodological approaches to the interpretation of the essence of marketing strategy of enterprise were explained, the place and role of its individual elements, including positioning, were defined)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетингова стратегія, конкурентна стратегія, стратегія позиціювання (marketing strategy, competitive strategy, positioning strategy) |
Subjects: | by fields of science > Economics Наукові збірники НаУОА |
Divisions: | The College of Economics Management > The Department of Finance |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 21 Feb 2012 13:27 |
Last Modified: | 21 Feb 2012 13:27 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1195 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |