Місце та роль стратегій позиціювання в системі стратегічних пріоритетів підприємства (The place and role of positioning strategies in the system of enterprises strategic priorities )

Козак, Л.В. (L. Kozak) (2011) Місце та роль стратегій позиціювання в системі стратегічних пріоритетів підприємства (The place and role of positioning strategies in the system of enterprises strategic priorities ). Формування ринкової економіки : зб. наук, праць. — Спец. вип. : у 2 ч. Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспекти¬ви та вплив на розвиток сільських територій (Ч.2). pp. 107-115.

[thumbnail of kozak2_18022012.pdf]
Preview
PDF
Download (121kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано теоретико-методологічні підходи трактування сутності маркетингової стратегії підприємства, визначено місце та роль окремих її елементів, зокрема позиціювання (In the article the theoretical and methodological approaches to the interpretation of the essence of marketing strategy of enterprise were explained, the place and role of its individual elements, including positioning, were defined)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетингова стратегія, конкурентна стратегія, стратегія позиціювання (marketing strategy, competitive strategy, positioning strategy)
Subjects: by fields of science > Economics
Наукові збірники НаУОА
Divisions: The College of Economics Management > The Department of Finance
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 21 Feb 2012 13:27
Last Modified: 21 Feb 2012 13:27
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1195

Actions (login required)

View Item View Item