Момотюк , К. (K. Momotjyk) (2012) Культуромовні проблеми сучасних рекламних текстів. (Culture and language problems of modern advertising textes). (Unpublished)
![]() |
PDF
- Accepted Version
Download (260kB) |
Abstract
У статті проаналізовано рівень мовленнєвої культури сучасної реклами, з’ясовано причини виникнення найпоширеніших помилок, що трапляються у текстах такого типу, накреслено шляхи подолання виявлених недоліків.
(The cultural level of speech in advertising, the reasons of occurrence of widespread mistakes are clarified and analyzed as well as the ways of solving displayed problems are named in the article.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | рекламний текст, культура мови, мовна гра, мовна норма. (text of adverts, culture of speech, language game, language norm.) |
Subjects: | by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Ukrainian Language |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 14 May 2012 13:14 |
Last Modified: | 14 May 2012 13:14 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1340 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |