Вплив теледебатів на формування електорального громадської думки під час президентських виборів (Effect of televised debates on the formation of electoral opinion during the presidential election)

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) (2012) Вплив теледебатів на формування електорального громадської думки під час президентських виборів (Effect of televised debates on the formation of electoral opinion during the presidential election). Український соціологічний журнал. (In Press)

[thumbnail of Prasyuk_Stattya_2012.pdf] PDF
Download (216kB)

Анотація

У статті розглянуто телевізійні дебати між кандидатами на посаду президента як різновид тедіапродукту та форму передвиборчої агітації та окреслено їх вплив на формування електоральної громадської думки; виокремлено функції теледебатів; проаналізовано співвідношення між поняттями виборчих технологій та теледебатів (Effect of televised debates on the formation of electoral opinion during the presidential election.
Presidentatial debates on television as variety of media product and form of pre-election agitation are considered. Their influence on forming of the electoral public opinion is outlined; the functions of TV debates are distinguished; differences between the concepts of electoral technologies and TV debates are analyzed)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: телевізійні дебати, електоральна громадська думка, вибори, політичний імідж (televisional debates, electoral public opinion, elections, political image )
Теми: За напрямами > Суспільні науки > Соціологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: Сергій Штурхецький
Дата розміщення: 19 Вер 2012 06:29
Остання зміна: 19 Вер 2012 06:29
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1471

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент