Охріменко, Г. (Okhrimenko G.) and Кваснік, М. (Kwasnik M.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Interference hierarchical, heterarhichnyh and cognitive models of advertising communication (Взаємовплив ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделей рекламної комунікації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 25-30.
PDF
Download (80kB) |
Abstract
In the article has considered the general features of advertising models of effective communication between sellers and consumers. The author analyzed and explained the different approaches of hierarchical, heterarhichical and cognitive models in advertising communication (У статті подано загальну характеристику моделей вивчення ефективності рекламної комунікації. Головна увага зосереджена на розгляді ієрархічних, гетерархічних та когнітивних моделях та аналізі різних підходів до їх вивчення)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | The advertising communication, the model of advertising effects, the consumer behavior (рекламна комунікація, модель рекламного впливу, поведінка споживача) |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 25 Feb 2013 12:07 |
Last Modified: | 25 Feb 2013 12:07 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1647 |
Actions (login required)
View Item |