Franchising as a form of use of corporate image (Франчайзинг як форма використання корпоративного іміджу організації)

Прасюк, О. В. (O. Prasiuk) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( Zukow W. ) (2012) Franchising as a form of use of corporate image (Франчайзинг як форма використання корпоративного іміджу організації). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 7-12.

[thumbnail of prasiuk2_10225.pdf] PDF
Download (57kB)

Анотація

The concept of the corporate image is considered; fundamental, external and internal constituents of the corporate image are distinguished; franchising as the system of business organization, based on the use of corporate image of organization and product image, is analysed; the features of franchising, benefits and disadvantages for the franchisor and the franchisee are distinguished analyzed in the article (У статті розглянуто поняття корпоративного іміджу та виділено такі його складові, як фундаментальний, внутрішній та зовнішній; проаналізовано франчайзинг як систему організації та ведення бізнесу, що ґрунтується на використанні корпоративного іміджу організації та товарного іміджу її продуктів; виокремлено особливості франчайзингу, його переваги та недоліки для франчайзера та франчайзі)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Corporate image, product image, franchising, franchisor, franchisee (корпоративний імідж, товарний імідж, франчайзинг, франчайзер, франчайзі)
Теми: За напрямами > Економіка
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 25 Лют 2013 12:21
Остання зміна: 25 Лют 2013 12:21
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1650

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент