Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів

Дарда, С. (S. Darda) and Жижко, А. (Zhyzhko) (2013) Вибір бренду як об'єкт впливу сучасних маркетологів. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 22-27.

[thumbnail of 5.pdf] PDF
Download (3MB)

Abstract

Сьогодні проблема вибору не обмежується лише політичною
сферою. З цим питанням зустрічається і звичайний покупець супермаркету.
Який
ніколи
не
зізнається,
що
більша
частина
продуктів

в його кошику – це не товари, які йому необхідні, а ті,
рекламу яких він нещодавно переглядав, або ж кіногерой його
улюбленого фільму користується саме ними (Today the problem of choice is not limited to the political sphere.
Ordinary supermarket’s customer meets with this question. He never
admits that most of the products in his basket – it’s not products that he
needs. There are those products whose advertising he recently revised
or film star of his favorite movie uses them)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бренд, рroduct placement, крос-промоушн, ліцензування, Talent Relations, брендинг (brand, rroduct placement, cross-promotion, licensing, Talent Relations, branding)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 21 Mar 2013 08:13
Last Modified: 21 Mar 2013 08:13
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1705

Actions (login required)

View Item View Item