Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу

Макогончук, О. (О. Makohonchuk) (2013) Політична реклама як засіб розвитку комунікативного дискурсу. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» (29 лист. 2012 р., м. Острог.). pp. 59-64.

[thumbnail of 12.pdf] PDF
Download (3MB)

Abstract

У статті розкрито теоретичні можливості вивчення політичної
реклами
як
елемента
розвитку
соціальної
комунікації
та

описано
переваги
і недоліки
впливів різних типів реклами (The article explores the theoretical possibilities of studying political
advertisement as the element of the system of social communication.
and describes the advantages and disadvantages of different types of
advertising influences)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: політична реклама, типи політичної реклами, ефективність політичної реклами (political advertisement, types of political advertisement, effectiveness of political advertising)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 21 Mar 2013 13:08
Last Modified: 21 Mar 2013 13:15
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1720

Actions (login required)

View Item View Item