Николин, М. М. (Nykolyn M. M. ) (2012) ЕТИЧНИЙ ПРАКТИКУМ ЯК ДІЯЛЬНІСНО ЗОРІЄНТОВАНИЙ ПРИЙОМ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ (An Ethics Practical as an Activity Focused Method of Forming the Schoolchildren’s Spiritual Competence). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка", Вип.21. pp. 255-264.
PDF
Download (276kB) |
Анотація
Проаналізовано необхідність застосування діяльнісного підходу
до
формування
духовної
компетентності
учнів
загальноосвітніх
навчальних
закладів. Запропоновано визначення та основні ознаки
етичного практикуму як важливого прийому реалізації принципу
активності у навчанні курсу “Основи християнської етики”. Розкрито
алгоритм
підготовки
і
проведення
етичного
практикуму
на
уроці.
Зроблено докладний огляд способів застосування етичного
практикуму, інтегрованого з іншими прийомами навчання (The necessity of using an activity approach to the formation
of schoolchildren’s spiritual competencies at secondary schools is analyzed. The definitions and main characteristics of an
ethical workshop as an important method of the activity principle
implementation in the training course “Fundamentals of Christian
ethics” are proposed. The algorithm of an ethics practical preparation
and carrying out is given. A detailed review of ways of using an ethics
practical, integrated with other methods of teaching is made)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | духовна компетентність, діяльнісний підхід, етичний практикум (spiritual competence, activity approach, an ethics practical) |
Теми: | За напрямами > Освіта За напрямами > Етика Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 07 Лис 2013 13:13 |
Остання зміна: | 07 Лис 2013 13:13 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2500 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |