БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.)

Мальчик, М. В. (M. Malchyk) and Коваль, С. (S. Koval) (2013) БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Економіка» (Вип.24). pp. 225-229.

[thumbnail of 45.pdf] PDF - Published Version
Download (252kB)

Abstract

Досліджено роль банківського маркетингу у вивченні та сегментації ринку, просуванні банківських продуктів на ринку при максимальному задоволенні потреб клієнтів.
(The role of the bank marketing is investigational in a study and market segmentation, advancement of bank foods to the capital market at maximal satisfaction of necessities of clients.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Банк, маркетинг, концепція, стратегія, банківський продукт, ринок, споживач. (Bank, marketing, concept, strategy, bank product, market, consumer.)
Subjects: by fields of science > Economics > International economic relations
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 29 Apr 2014 08:40
Last Modified: 29 Apr 2014 08:40
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2735

Actions (login required)

View Item View Item