Мальчик, М. В. (M. Malchyk) and Коваль, С. (S. Koval) (2013) БАНКІВСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. (BANK MARKETING IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT.). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Економіка» (Вип.24). pp. 225-229.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (252kB) |
Abstract
Досліджено роль банківського маркетингу у вивченні та сегментації ринку, просуванні банківських продуктів на ринку при максимальному задоволенні потреб клієнтів.
(The role of the bank marketing is investigational in a study and market segmentation, advancement of bank foods to the capital market at maximal satisfaction of necessities of clients.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Банк, маркетинг, концепція, стратегія, банківський продукт, ринок, споживач. (Bank, marketing, concept, strategy, bank product, market, consumer.) |
Subjects: | by fields of science > Economics > International economic relations |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 29 Apr 2014 08:40 |
Last Modified: | 29 Apr 2014 08:40 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/2735 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |