ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО БАЧЕННЯ ТА ЦІЛЕЙ ПОЗИЦІЮВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. (THEORETICAL AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO THE FORMATION OF A STRATEGIC VISION AND AIMS OF AGRICULTURAL ENTERPRISE PRODUCT POSITIONING).

Козак, Л. В. (L. Kozak) (2014) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО БАЧЕННЯ ТА ЦІЛЕЙ ПОЗИЦІЮВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ. (THEORETICAL AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO THE FORMATION OF A STRATEGIC VISION AND AIMS OF AGRICULTURAL ENTERPRISE PRODUCT POSITIONING). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» . (Вип.25). pp. 42-49.

[thumbnail of Kozak_ZN_Vyp_25.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

Метою дослідження є обґрунтування організаційних та методичних підходів щодо формування стратегічного бачення та цілей позиціювання продукції аграрних підприємств. Визначено складові елементи механізму формування стратегічного бачення, обґрунтовано систему показників, які відображають результативність позиціювання та зумовлюють місце та роль певного товару на ринку і водночас у господарському портфелі підприємства. Результатом проведеного дослідження є обґрунтований автором висновок, що економічні умови функціонування аграрних підприємств суттєво впливають на механізм формування їх стратегічних пріоритетів. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в комплексному та системному аналізі означеної проблематики із врахуванням галузевих особливостей аграрного сектора. Запропоновані методичні підходи можуть бути використані аграрними підприємствами при формуванні ринкових стратегій позиціювання власної продукції, що зумовлює їх практичну цінність.
(The purpose of investigation has been to substantiate the organizational and methodological approaches to the formation of a strategic vision and aims of agricultural enterprise product positioning. The author has defined elements of the mechanism of the strategic vision formation, grounded the system of indicators that represents the efficiency ofpositioning, determines the place and role of a certain good on the market and at the same time in the commercial portfolio of enterprise. As a result the author has concluded that economic conditions of the agricultural enterprise performance significantly affect the mechanism of their strategic priority formation. Scientific novelty of the research has consisted in the integrated and systematic analysis of the mentioned issues, taking into account the sectoral features of agriculture. Proposed methodological approaches could be applied by agricultural enterprises during formation of their market positioning strategies, which presents a practical value of investigation.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Стратегії позиціювання, стратегічне бачення, стратегічні цілі, показники результативності позиціювання. (Positioning strategies, strategic vision, strategic aims, indicators of positioning efficiency.)
Теми: За напрямами > Економіка
Підрозділи: Економічний факультет
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 03 Вер 2014 07:58
Остання зміна: 03 Вер 2014 07:58
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3001

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент