ІЛЮЗІЯ ЗНАННЯ В МЕТАКОГНІТИВНОМУ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТА ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Августюк, М. (M. Avhustiuk) (2014) ІЛЮЗІЯ ЗНАННЯ В МЕТАКОГНІТИВНОМУ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТА ЗМІСТОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Пси­хологія і педагогіка» . (Вип.26). pp. 3-6.

[thumbnail of Avhustiuk_NZ_Vyp_26.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Abstract

У статті розглядаються особливості ілюзії знання у метакогнітивному моніторингу процесу навчання. Крім того, аналізуються фактори, що впливають на виникнення ілюзії знання, і досліджується роль цього метакогнітивного явища у процесі навчання.
(The article highlights the peculiarities of the illusion of knowing in metacognitive monitoring of the educational
process. It also gives the analysis of the factors which have influence on the appearance of the illusion of knowing,
and investigates the role of this metacognitive phenomenon in the educational process).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Iлюзія знання, метакогнітивний моніторинг, метакогнітивні судження, відчуття знання, процес навчання. (Illusion of knowing, metacognitive monitoring, metacognitive judgements, feelings of knowing, educational process.)
Subjects: by fields of science > Social science > Sociology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 01 Oct 2014 12:16
Last Modified: 01 Oct 2014 12:16
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3064

Actions (login required)

View Item View Item