Богуш, I. (l. Bohush) (2014) КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (THE COMMUNICATIVE-SPEECH ACCOMPANIMENT OF PROFESSIONAL DISCOURSE OF THE FUTURE SPECIALIST OF PRESCHOOL EDUCATION). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.29). pp. 73-76.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
У статті з’ясовано сутність поняття «комунікативно-мовленнєвий супровід», його функції, визначено структуру феномену «комунікативно-мовленнєвий супровід підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти»; подано характеристику комунікативно-мовленнєвої діяльності майбутніх вихователів, схарак теризовано педагогічні умови та рівні сформованості україномовної компетенції майбутніх вихователів.
(The article deals with the notion «communicative-speech accompaniment», it’s function, structure of the
phenomenon «communicative-speech accompaniment of professional discourse of the future specialist of preschool
education». The characteristic of communicative-speech activity of the future specialist of preschool education,
pedagogical conditions and levels of the augmented Ukrainian-speech competence of the future specialist of
preschool education are described in it.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Супровід, комунікативно-мовленнєва компетенція, професійне мовлення, педагогічні умови (Accompaniment, communicative–speech activity, professional discourse, pedagogical conditions) |
Теми: | За напрямами > Освіта |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 25 Лют 2015 09:23 |
Остання зміна: | 25 Лют 2015 09:23 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3526 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |